قدس آنلاین- تبریز: فرمانده انتظامی مرند از دستگیری فردی که با بیهوش کردن رانندگان اقدام به سرقت و جیب‌بری می‌کرد، خبر داد.

جیب‌بری با آبمیوه مسموم

به گزارش قدس آنلاین از تبریز،  علی طاحونی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی گزارش چند مورد جیب بری در خودروهای سواری بین‌شهری از شهروندان با شگرد خاص و با خوراندن آبمیوه مسموم و بیهوش کردن رانندگان، شناسایی و دستگیری فرد مورد نظر در دستور کار تیم‌های آگاهی انتظامی مرند قرار گرفت.

سرهنگ طاحونی افزود: پلیس آگاهی شهرستان توانست با همکاری یکی از شهرستان‌های همجوار نسبت به شناسایی و دستگیری جیب‌بر و سارق حرفه‌ای اقدام کند.

وی خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی‌های خود به دو فقره جیب بری و یک فقره سرقت محتویات خودرو به روش بیهوش کردن رانندگان خودروهای سواری با آبمیوه مسموم با همدستی همدستش که فعلا متواری است اعتراف کرد.

این مقام انتظامی یادآور شد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضایی معرفی شد و تحقیقات در جهت دستگیری نفر دوم ادامه دارد.

فرمانده انتظامی مرند از شهروندان خواست: در مسافرت‌های درون شهری و برون شهری دقت و هوشیاری لازم را داشته باشند و از پذیرفتن خوراکی و نوشیدنی از دست افراد ناشناس خودداری کرده و از وسائل و کیف پول خود به دقت مراقبت کنند و از رانندگان سواری خواست از پذیرفتن مسافران ناشناس بین شهری که پیشنهاد کرایه بالا و نامعقول را می‌نمایند خودداری کنند و در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک سریعا با پلیس 110 تماس بگیرند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.